Prikbord

Sponsorloop 18 september 2024

Beste ouders,

Sponsorloop Ronald McDonald huisSponsorloop voor Ronald McDonald huis

Op 18 september vindt de jaarlijkse sponsorloop plaats. Dit jaar is het goede doel: het Ronald McDonald huis. Het Ronald McDonald huis zorgt dat ouders tijdelijk een thuis hebben kort bij hun kind als dit is opgenomen in het ziekenhuis. Vandaar dat we het Ronald McDonald huis dit jaar willen steunen (zie ook de bijlage).
? ?‍♀️ ? ?‍♀️

Steun op woensdag 18 september de leerlingen van Bs. Sint Pieter bij hun sponsorloop voor het Ronald McDonald Huis. ?‍?‍?‍?

De kinderen gaan op zoek naar sponsors, die ofwel per rondje ofwel een vast bedrag betalen. Op deze manier kunnen de kinderen dus bijdragen aan het goede doel. ? ?
De sponsorloop duurt van 9:00 tot 12:30 uur. De kinderen komen die dag in sportkleding naar school en nemen een (extra) drinkfles mee.
Naast financiële steun kunnen de kinderen ook alle aanmoediging gebruiken. Daarom nodigen wij jullie van harte uit op woensdag 18 september gedurende de gehele ochtend op en rondom het schoolplein van BS. Sint Pieter. Het belooft een gezellige dag te worden! ?

September 10Continue reading
Weer terug naar school

Welkom!

Wij hopen dat iedereen een hele fijne vakantie heeft gehad! En dat iedereen goed is uitgerust en een fantastische tijd heeft gehad.
Maar... het is weer tijd om naar te school gaan. We starten aanstaande maandag (19 augustus 2024) waarbij we alle leerlingen verwachten tussen 08:15 en 08:30 uur, in de groep van hun leerkracht.
Tevens willen we iedereen vragen, zeker vanuit de omliggende straten, om te voet naar school te komen en niet met de fiets. Alvast dank daarvoor.
Wij wensen iedereen een heel fijn, inspirerend en boeiend schooljaar toe!
Directie en team Bs. St. Pieter.

(foto: bron Esdalcollege)

Schoolgids 24-25

Hieronder treft u de schoolgids 2024-2025 in pfd vorm aan.
Voor meer informatie, kunt u zich wenden tot de directie.

Informatie nieuw schooljaar 24-25

Hieronder vindt u informatie over het nieuwe schooljaar: 2024-2025.

Plaatsingswijzer PO-VO

In de bijlage vindt u de plaatsingswijzer PO-VO. Raadzaam om deze door te lezen voor de ouders van de groepen 6 - 7 - 8.

September 12Continue reading
Praktische informatie

In de bijlage, vindt u het nieuwe document met praktische informatie. (Het document zoals bedoeld bij praktische informatie downloads, kunt u negeren.)

September 11Continue reading
Luizenprotocol

In de bijlage, vindt u het nieuwe document: het luizenprotocol. (Het document zoals bedoeld bij praktische informatie downloads, kunt u negeren.) Met verontschuldigingen voor het ongemak.

September 11Continue reading
werkzaamheden speelplaats (13)

Zoals u op de foto's kunt zien, zijn de werkzaamheden van de speelplaats zo goed als afgerond. De speelplaats beneden is zo goed als klaar. De beplanting volgt nog. Binnenkort zal de volledig nieuwe speelplaats in gebruik worden genomen door de leerlingen. We wensen alle leerlingen heel veel plezier op deze super mooie speelplaats!

werkzaamheden speelplaats (13)werkzaamheden speelplaats (13)

werkzaamheden speelplaats (12)

Een kleine update. Inmiddels krijgt de onderste speelplaats ook steeds meer vorm. De glijbaan, tribune andere speeltoestellen zijn geplaatst. De bestrating is al aangelegd en komende week wordt het kunstgras gelegd.

werkzaamheden speelplaats (12)werkzaamheden speelplaats (12)

November 25Continue reading
Schoolwebsite door SchouderCom