Prikbord

28 april 2021

Geschreven door: Charlotte, Guusje, Jan en Alex uit groep 7

De Sponsorloop

Een week van tevoren kreeg de hele klas een briefje mee waar je oma, tante, die ene buurvrouw, etc. een bedrag konden opschrijven om je mee te sponsoren. Natuurlijk probeerde iedereen op de dag zelf zoveel mogelijk rondjes te rennen om het schoolplein voor het goede doel (Make A Wish) en dat is gelukt! De hele school heeft 7.299 euro opgehaald. De school vierde het met een lekker ijsje en de dag kon niet meer stuk.

Koningsontbijt

Wij doen deze week mee met de fit week. We begonnen vrijdag 23 april met het koningsontbijt. Iedereen had iets lekkers mee en er waren ook tompoezen en soesjes die de school had verzorgd. Alex en Jan uit groep 7 wouden een grapje uithalen bij juf Vera, waarbij ze een tompoes in haar gezicht wilden gooien. Ze hadden een plan bedacht en dat ging als volgt: Alex gooide als afleiding een tompoes in Tom zijn gezicht, daarna pakte Jan een tompoes en de juf kreeg de tompoes in haar gezicht! De juf rende achter Jan aan met een tompoes en smeet hem in zijn gezicht, gelukkig kon ze er wel om lachen!

Meer lezen? Kijk in de bijlage.

Schoolwebsite door SchouderCom