Prikbord

Nieuws & agenda

Sportweek
26 april 2021

sportweekSportweek op school begonnen...

Basisschool St. Pieter staat deze hele week in het teken van de Fitweek. En dat is dit jaar voor het eerst. Koningsdag is de eerste dag die deze week inluidt van dit eigen bedacht evenement ter vervanging van de jaarlijkse Koningsspelen.

"Normaal gesproken zouden wij afgelopen vrijdag de Koningsspelen hebben gehouden, maar door alle coronabeperkingen hebben wij het dit jaar niet laten doorgaan’’, zo laat Stephanie Klomp, mede-organisator van de fitweek weten.

Iedere dag staat in het teken van een ander thema en het thema van vandaag is ‘geestelijke gezondheid’. Woensdag ligt de focus op gezond eten, donderdag wordt er een dansles gegeven en vrijdag is er voor alle leerlingen een stormbaan georganiseerd. Door het enthousiasme van alle leerlingen en docenten zal Basisschool St. Pieter de Fitweek ieder jaar laten terugkomen.

Schoolwebsite door SchouderCom